Case Study

Projekt Nearshore

Udoskonalenie wsparcia dla oprogramowania firmy

Tester upewniający się, że oprogramowanie klienta jest tak wydajne, jak to tylko możliwe przed jego wydaniem

Klient

 

300x150---eschbachLogo

Branża
  • Technologiczna
  • Niemiecko-amerykańska firma założona w 2005 roku w Niemczech.
  • Specjalizuje się w zarządzaniu procesami zakładowymi oraz innych rozwiązaniach cyfrowych, które pomagają w transformacji operacji klientów w branży chemicznej i farmaceutycznej.
  • Biura w Bad Säckingen w Niemczech oraz w Bostonie w USA

Wyzwanie

Uczynienie procesu wsparcia oprogramowania/produktu firmy bardziej efektywnym, obejmującym zarówno jego utrzymanie, jak i nowe wdrożenia.


Rozwiązanie

Zwiększenie liczby zespołów zajmujących się utrzymaniem i wsparciem oprogramowania firmy. Dodatkowo utworzenie zespołu wsparcia do wdrażania nowych funkcji w procesie transformacji/migracji stosów.


Metodologia

Udoskonalenie procesu renowacji, zwiększenie możliwości zespołów oraz otwarcie nowej lokalizacji geograficznej, w której firma będzie mogła działać.


Zasoby

  • Programiści back-end i front-end;
  • Profile zarządzania i ryzyka: liderzy techniczni i testerzy;
  • Konsultanci infrastruktury: DevOpsi.