Case Study
Projekt Nearshore
Udoskonalenie wsparcia dla oprogramowania firmy

Klient
Branża
- Technologiczna
- Niemiecko-amerykańska firma założona w 2005 roku w Niemczech.
- Specjalizuje się w zarządzaniu procesami zakładowymi oraz innych rozwiązaniach cyfrowych, które pomagają w transformacji operacji klientów w branży chemicznej i farmaceutycznej.
- Biura w Bad Säckingen w Niemczech oraz w Bostonie w USA
Wyzwanie
Uczynienie procesu wsparcia oprogramowania/produktu firmy bardziej efektywnym, obejmującym zarówno jego utrzymanie, jak i nowe wdrożenia.
Rozwiązanie
Zwiększenie liczby zespołów zajmujących się utrzymaniem i wsparciem oprogramowania firmy. Dodatkowo utworzenie zespołu wsparcia do wdrażania nowych funkcji w procesie transformacji/migracji stosów.
Metodologia
Udoskonalenie procesu renowacji, zwiększenie możliwości zespołów oraz otwarcie nowej lokalizacji geograficznej, w której firma będzie mogła działać.
Zasoby
- Programiści back-end i front-end;
- Profile zarządzania i ryzyka: liderzy techniczni i testerzy;
- Konsultanci infrastruktury: DevOpsi.